Autor Wiadomość
bason
PostWysłany: Sob 12:18, 02 Wrz 2006    Temat postu:

aha no tak ^^
Fear
PostWysłany: Czw 14:55, 31 Sie 2006    Temat postu:

Chlopie, gry ci sie pomyliły ^^^^^^^^

Cytat:
chyba w ta chorobe szalonych krów


To jest postal2 Very Happy
bason
PostWysłany: Czw 9:05, 31 Sie 2006    Temat postu:




o to chodzi??
to ten szajs ... gralem w to ale chyba w inna częsc Razz
chyba w ta chorobe szalonych krów ^^ Twisted Evil Twisted Evil
Fear
PostWysłany: Śro 19:07, 30 Sie 2006    Temat postu:

...albo puchaczem Razz

Też nie przepadam, mimo że ogólnie lubie skradanki Smile
wozniaq
PostWysłany: Śro 18:21, 30 Sie 2006    Temat postu:

o LOL , trzseba byc basonidlem Very Happy
bason
PostWysłany: Śro 13:24, 30 Sie 2006    Temat postu:

omg nienawidze
wozniaq
PostWysłany: Śro 11:10, 30 Sie 2006    Temat postu: Hitman 4: Blood Money

Czwarta odsłona niezwykle popularnej serii o bezkompromisowym zabójcy, Agencie 47.

Płatni zabójcy z agencji ICA, dla której pracuje nasz główny bohater są kolejno eliminowani, gdy Agent 47 traci kontakt ze swoimi zwierzchnikami, domyśla się, że jest kolejnym celem. Rozpoczyna się mordercza walka o przetrwanie, a tłem wydarzeń jest wojna między dwoma konkurencyjnymi agencjami. Na początku 47 będzie szukał schronienia i nowych zleceń w Ameryce, w dalszej części gry odwiedzi m.in. Paryż. W Hitman: Blood Money wprowadzono bardzo uproszczony wątek ekonomiczny - za zarobione pieniądze dokupujemy nowe śmiercionośne zabawki do naszego arsenału broni, a to czym dysponujemy, wpływa na sposób przechodzenia kolejnych misji. Oczywiście mechanika i główne założenia nie uległy zmianie, Hitman: Blood Money to niezwykle brutalny, krwawy symulator płatnego zabójcy.

Do dyspozycji gracza oddano 30 rodzajów broni z 50 modyfikacjami. Poprawieniu uległa także sztuczna inteligencja wrogów – aby działania agenta zostały niezauważone, należy pozbywać się wszystkich śladów krwi. Wprowadzono także specjalny system, który informuje gracza, jak wielkie zainteresowanie i podejrzenia wzbudza w strażnikach. Wachlarz ruchów i działań jakie może wykonywać Agent 47 również uległ powiększeniu, możemy łapać wrogów i używać ich jako żywej tarczy, rozpraszać uwagę strażników poprzez rzucanie rozmaitych przedmiotów, a także pozbywać się ciał zabitych przez wrzucanie ich do kontenerów ze śmieciami. Gra korzysta z ulepszonego silnika Glacier, który napędzał także poprzednią odsłonę Hitmana.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group